نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول مدل ro116 Eeasywell

نحوه تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی‌ول مدل ro116:

در این مقاله ما سعی داریم نحوه صحیح تعویض فیلتر های تصفیه آب را به شما آموزش دهیم. ابتدا باید توجه داشته باشید که نحوه تعویض فیلتر های تمام دستگاه ها تقریبا مشابه می باشند. اما در بعضی از دستگاه ها، نوع فیلترها متفاوت می باشد که ما شما را با انواع دستگاه ها آشنا می کنیم. در هر مرحله از سرویس در صورت نیاز می توانید با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

نکته مهمی باید به آن توجه کنید این است که:

سرویس و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب بسیار تخصصی است لذا توصیه می‌شود، از سرویس کاران متخصص در این زمینه کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید برای هماهنگی و درخواست اعزام سرویس کار متخصص از فروشگاه گوارنوش باشماره‌های :

تماس حاصل فرمایید.

تعویض فیلتر تصفیه آب ۶ مرحله ای

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس شش مرحله ای RO که شامل ۶ عدد فیلتر تصفیه است که فیلتر سه مرحله اول می‌بایست هر شش ماه یکبار عوض شود و اما زمان تعویض فیلتر مرحله چهارم هر دوسال یکبار و مرحله های پنج و شش هر یکسال یکبار می‌باشد. لازم به ذکر است که زمان تعویض فیلتر به میزان مصرف و کیفیت آب مصرفی منطقه مورد نظر نیز بستگی دارد. در نهایت با توجه به میزان مصرف، شما می‌توانید فیلترها را سه ماه جلوتر یا عقب‌تر تعویض نمایید.

مراحل تعویض فیلتر تصفیه آب شش مرحله ای :

  • مرحله اول:

    برای تعویض فیلتر های سه مرحله اول، شیر ورودی آب را که مشابه تصویر زیر می‌باشد را بندید.

  • مرحله دوم:

پس از بستن شیر ورودی، شیر روی مخزن ذخیره را بسته و شیر بالای سینک را باز کنید و سپس برق دستگاه را قطع

کنید.

  • مرحله سوم:

حال با استفاده از آچار مخصوص، هوزینگ شماره ۱ یا همان هوزینگ شفاف را به صورت ساعتگرد باز نمایید و فیلتر داخل آن را خارج نمایید.

نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول مدل ro116 Eeasywell

  • مرحله چهارم:

قبل از قرار دادن فیلتر جدید داخل هوزینگ، هوزینگ را با استفاده از دستمال تمیز و آب شستشو دهید تا پس از قرار دادن فیلتر، داخل آن بخوبی قابل مشاهده باشد.

  • مرحله پنجم:

در این مرحله فیلتر جدید را به صورت صاف داخل هوزینگ قرار داده و مجدد هوزینگ را در جای خود بندید. (توجه: در هنگام باز و بسته کردن هوزینگ ها به واشر های هوزینگ دقت کنید تا در جای خود قرار گرفته باشند.) نبود واشرها، له شدگی یا بد جارفتن آنها موجب نشتی آب یا ترکیدگی هوزینگ خواهد شد. همچنین استفاده از فیلترهای غیر استاندارد (کوتاه یا بلند) باعث خرابی فیلترهای دیگر یا ترکیدگی هوزینگ شفاف می شوند. برای خرید فیلترهای اورجینال و استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی گوارنوش مراجعه کنید.

  • مرحله ششم:

پس از تعویض فیلتر مرحله یک، نوبت به فیلتر مرحله دو می‌رسد.

نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول مدل ro116 Eeasywell

بعد از بازکردن فیلتر، داخل هوزینگ را با استفاده از مواد شوینده شستشو دهید و سپس فیلتر جدید را داخل هوزینگ قرار دهید. توجه کنید که فیلتر شماره دو دارای جهت قرارگیری می‌باشد.
دقت کنید که واشر فیلتر رو به بالا باشد تا فیلتر به درستی کار کند.

نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول مدل ro116 Eeasywell

  • مرحله هفتم:

پس از بازکردن و شستشوی هوزینگ، فیلتر سوم را مطابق جهت آن داخل هوزینگ قرار دهید. نوع قرار گیری فیلتر در هوزینگ مهم است اما در بعضی از فیلترها فرقی نمیکند و از هر دو جهت می شود آن را در هوزینگ قرار داد.

  • مرحله هشتم:

قبل از بستن هوزینگ شماره سه یک لگن یا کاسه، زیر کلگی هوزینگ قرار دهید.

نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول مدل ro116 Eeasywell
سپس برق را وصل کرده و ورودی آب دستگاه تصفیه را باز کنید.

  • مرحله نهم:

و در مرحله آخر از تعویض فیلتر، پس از شستشن فیلتر دوم و خارج شدن آب سیاه از فیلتر، آب را مجدد ببندید.
سپس هوزینگ شماره سه را در جای خود قرار داده و ورودی و شیر مخزن را باز کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول EasyWell

ویدیو آموزش تعویض فیلتر ایزی ول:

برای درک بهتر از دستورالعمل های فوق، ویدیو آموزشی در انتهای متن قرار داده شده است. شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع دستگاه های تصفیه آب و اطلاع از نحوه دریافت پکیج های تعویض فیلتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

در صفحه های اجتماعی همراه ما باشید:

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
2 نظرات
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
تمام نظرات را نمایش بده

با خوندم مقالات سایت و دیدن ویدیو خیلی راحت فیلتر رو تونستیم عوض کنیم ممنون از مقاله خوبتون، اگر زمانی پمپ دستپاه به مشکل بخوره باید چکار کرد؟