بهترین برند و مارک دستگاه تصفیه هوا

انتخاب بهترین برند و مارک دستگاه تصفیه هوا سال ۲۰۲۴

در مقاله مزایای دستگاه تصفیه هوا به مزیت‌های تصفیه کننده هوا پرداختیم. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه تصفیه هوا برای منزل و محل کار می‌پردازیم. اکثر افراد با برندهای مختلف آشنا هستند و کالاهای مورد نظر خود را تنها از همان برند مدنظرشان خریداری می‌کنند. اما به دلیل اینگه دستگاه تصفیه هوا مستقیما با سلامتی انسان در ارتباط است، انتخاب و خرید بهترین برند و مارک دستگاه تصفیه کننده هوا، امری کاملا ضروری است. بنابراین باید برند و محصولی را انتخاب کنید که دارای استاندارد و گواهینامه‌های بین المللی و همچنین مورد تایید وزارت بهداشت و دارو باشد. فاکتور بسیار مهم دیگری که می‌بایست در انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا مد نظر داشته باشید، تعداد و قدرت فیلترهای آن در جذب آلودگی‌هاست. در همین راستا قصد داریم برای خریدی هوشمندانه، بهترین برند و مارک معتبر دستگاه تصفیه هوا در ایران را معرفی کنیم.

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا

امروزه با افزایش میزان آلودگی هوا، اهمیت استفاده از دستگاه های تصفیه کننده هوا در محیط‌ های مسکونی، اداری و تجاری، بر هیچ کس پوشیده نیست. چرا که با افزایش آلودگی ناشی از صنایع مختلف، تردد ماشین‌ها، پالایشگاه ها، کارخانه ها و دیگر مراکز صنعتی حجم عظیمی از آلودگی وارد هوای محیط می‌گردد. این آلودگی‌ها و ذرات معلق که از آلاینده‌های محیطی نشأت می‌گیرد تاثیر بسزایی در تشدید و ایجاد بیماری‌های ریوی و آلرژیک خواهد داشت. همانطور که مستحضر هستید با رفت و آمد در خارج از منزل یا محل‌کار در معرض آلودگی‎‌های محیطی قرار می‌گیریم.

اما در فضاهای سربسته نظیر منزل، محیط کار و همچنین ادارات می توان با تعبیه و استفاده از دستگاه های تصفیه هوا متناسب با محیطی که در آن قرار دارید، تا حد زیادی میزان آلودگی و ذرات معلق و مضر را به حداقل برسانید. با توجه به مطالبی گفته شد خرید بهترین و کارآمدترین دستگاه تصفیه هوا نیز می‌تواند یک فاکتور بسیار مهم باشد چرا که هر دستگاهی نمی‌تواند برای هر محیطی مناسب و کارآمد باشد. در ادامه به معرفی و تحلیل ۵ نمونه از بهترین برند و مارک دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در ایران که مورد تایید سازمان وزارت بهداشت و دارو می‌باشد، پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

دستگاه تصفیه هوا از کجا بخرم؟

معرفی بهترین و پرفروش ترین دستگاه تصفیه هوا

قبل از معرفی بهترین برند و مارک دستگاه تصفیه هوا بهتر است به نحوه عملکرد و ضرورت استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع بپردازیم. آلودگی‌ها و ذرات معلق موجود در هوا به علت اندازه بسیار ریز و میکروسکوپی با چشم غیرمسلح دیده نخواهد ‌شد اما، به‌راحتی از طریق بینی و دهان وارد بدن می‌شود و سلامتی انسان را به خطر می‌اندازد.

یک دستگاه تصفیه هوا‌ی خوب باید به سیستم فیلتراسیون آن گونه‌ای باشد که تمام مواد آلرژیک و ذرات معلق در هوا را از بین ببرد. چرا که ریه انسان قادر به حذف این ذرات و آلودگی‌ها نیست و همین ذرات در دراز مدت به بافت ریه آسیب رسانده و موجب بیماری‌های ریوی متعددی می‌شود.

سیستم‌های فیلتراسیون برخی از دستگاه‌های تصفیه‌کننده‌ی هوا قادر به حذف کامل ریزترین ذرات معلق، آلرژن‌ها، پاتوژن‌ها و ترکیبات شیمیایی از هوا هستند. در نتیجه این فناوری بسیار کارآمد است و می‌تواند هوای داخلی محیط را تا ۱۰۰ درصد تصفیه کند. همچنین دستگاه‌های تصفیه‌کننده‌ی هوا هوای مطبوع و سالمی را تولید می‌کنند که به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک زیادی می‌کند.

بهترین برند و مارک دستگاه تصیه کننده هوا

• ال‌جی LG

یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوا در بازار برند ال جی است. ال جی نامی آشنا و معتبر در میان ما ایرانی ها می‌باشد که با توجه به ارائه محصولات باکیفیت  و خدمات پس از فروش با بهترین امکانات جایگاه ویژه‌ای را برای خود در لیست خریدهای ما دارد. تصفیه هوا ال جی نیز یکی از هوشمندانه‌ترین و کارآمد ترین تولیدات این کمپانی معتبر به حساب می آید. این شرکت در سال ۱۹۶۸ اولین تهویه مطبوع کره ای را تولید و روانه بازار رقابت نمود. تصفیه هوای ال جی با دارا بودن فیلتر های قدرتمند با جذب بالا باعث از بین رفتن بخش زیادی از آلودگی و ذرات معلق موجود در اتاق می شوند.

با جهت گیری های چرخشی و ۳۶۰ درجه ای علاوه بر زیبایی که به دستگاه هدیه بخشیده، باعث جذب بیشتر ذرات معلق و یا آلودگی های هوا می شود. همچنین دارای نمایشگر هوشمند میباشد که میتواند میزان آلودگی هوای محیط و نوع آن را به دقت برای شما نمایش دهد.

تصفیه هوای ال جی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، ذرات معلق و آلودگی‌های هوا را در هر نقطه از اتاق جذب می‌کند و نمایشگر هوشمند آن میزان آلودگی هوا و نوع آن را به دقت نمایش می‌دهد.

همچنین سیستم محافظت کودکان در تصفیه هوای ال جی، هوای مناطق پایین اتاق را تصفیه می‌کند و از کودکان در برابر آلودگی هوا محافظت می‌کند. تنوع در ظرفیت و مدل این محصولات، آن‌ها را به یکی از پرفروش‌ترین و بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا در بازار تبدیل کرده است.

• سامسونگ SAMSUNG

یکی دیگر از بهترین دستگاه تصفیه هوا در ایران برند سامسونگ می باشد. می توان گفت که یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار که فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع محصولات و لوازم خانگی دارد ، مارک سامسونگ است.

لازم به ذکر است دستگاه‌های تصفیه هوا سامسونگ با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، محیطی پاک و سالم را برای شما فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها با طراحی زیبا و ارگونومیک، به‌راحتی در هر فضایی قابل نصب هستند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

طراحی زیبا و کاربردی دستگاه به گونه ای است که برای باز کردن آن جهت تمیز کردن و یا تعویض فیلتر داخلی بسیار راحت صورت میگیرد. و با توجه به طراحی هوشمندانه ی آن در هر مکان قابل نصب و استفاده می باشد. علاوه بر لذت بردن از هوای مطبوع و تازه و بدون آلودگی از صرفه جویی در مصرف برق آن شگفت زده خواهید شد. با توجه با ظرافت طراحی خارجی آن در میان مشتریان ایرانی محبوبیت خاصی دارد و آن را به کالایی لوکس و مدرن تبدیل کرده است. با توجه به قدرت جذب و فیلتراسیون بالا در این محصولات به عنوان یکی از پرفروش ترین و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در بازار شناخته می شود.

• مدیا MEDIA

شرکت میدیا که باز هم از بهترین مارک تصفیه هوا در ایران به شمار می رود فعالیت تولیدی تصفیه خود را در سال ۱۹۹۳ شروع کرد و از آن زمان روز به روز بر کیفیت آن افزوده است. از آن جایی که نام میدیا ممکن است آوازه ی کمتری نسبت به رقبای خود همچون ال جی و یا سامسونگ داشته باشد اما این به معنای نامرغوب بودن این محصول و کالا نمی باشد. تصفیه هوای میدیا از تمام ویژگی هایی که یک تصفیه خوب باید داشته باشد برخوردار است.

این تصفیه‌ها قادر به از بین بردن انواع گرد و خاک ها و آلودگی های مضر هستند. اما می‌توان قابلیت تایمر آن را یک امتیاز محسوب کرد. این تصفیه های هوا دارای تایمر هایی هستند که شما میتوانید آن ها را تنظیم کرده و در زمان های مشخص به صورت اتوماتیک اقدام به تهویه و تصفیه هوا بکنند. یونیزه کرده هوا توسط این تصفیه‌ها که یکی از بهترین مارک تصفیه هوا در ایران به شمار می‌روند، باعث می شود ۵۰ درصد گرد و غبار کمتری در هوا باشد و ۹۵ درصد باکتری های هوا را از بین برود. البته تولید یون منفی باعث از بین رفتن هیستامین های حساسیت زا نیز می‌شود.

• جنرال

از دیگر بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در بازار می توان به برند جنرال اشاره داشت. با توجه به اهمیت استفاده از دستگاه های تصفیه هوا همچنین نیاز بازار این کمپانی قدرتمند و مطرح این محصول را نیز به سبد کالایی خود افزوده و به دلیل برخورداری از مزیت های متعدد به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل شده و توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. استفاده از تکنولوژی های مدرن و هوشمند در ساخت تصفیه هوا جنرال موجب شده با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی و راندمان را داشته باشد.

به طوریکه در کوتاهترین زمان میزان آلودگی و مواد معلق موجود در هوا را حذف و هوایی پاکیزه و عاری از آلودگی را جایگزین می کند. بهره مندی از تکنولوژی تشخیص میزان آلودگی یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید. تصفیه هوا جنرال با برخورداری از تکنولوژی های مدرن به یکی از پرفروش ترین و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در بازار شناخته شده است. ابعاد و وزن دستگاه نیز به نوعی طراحی شده که براحتی قابل حمل و جایه جایی هستند و میتوان این محصولات را در هر نقطه ای برای تصفیه هوا قرار داد.

• ایزی ول EASYWELL

برند ایزی ول جزو بهترین و معتبرترین مارک‌ها در زمینه تولید دستگاه های تصفیه هوا و آب در سطح جهان می باشد و نیاز به تعریف ندارد. شرکت ایزی ول در ۱۹۸۶ تاسیس و به صورت رسمی در سال ۱۹۹۰ فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه تولید بهترین دستگاه تصفیه آب و هوا آغاز کرد. فیلترهای استفاده شده در دستگاه‌های تصفیه هوا ایزی ول، از جنس food grade و گیاهی می‌باشد. این شرکت از قوی‌ترین کمچانی‌ها در تولید فیلترهای تصفیه آب و هوا می باشد. این برند تا به حال گواهینامه و تاییدیه های بین المللی بسیاری دریافت کرده است و پس از وارد شدن به بازرا ایران به دلیل کیفیت محصولاتش در مدت زمان کوتاهی با استقبالی بی‌نظیر روبه‌رو شد.

  • ایری جوی Airjoye

کمپانی ایرجوی یکی از برندهای خوشنام در بازار تولید دستگاه تصفیه است. دستگاه های تصفیه تولید شده توسط این برند، به سرعت انواع آلاینده و ذرات مضر معلق در محیط را با دقت ۰٫۱ میکرون را از بین می برد. با خرید دستگاه تصفیه برند ایرجوی، از شر انواع میکروب ها و ویروس ها، بوی نامطبوع غذا، دخانیات، گرد و غبار، کرک حیوانات خانگی، موهای کوتاه، ذرات آلرژی زا، کرک مبل و فرش و گازهای سمی رهایی خواهید یافت. یک مزیت مهم دستگاه های این برند این است که به سیستم یونایزر مجهز است و با استفاده از آن هوایی خوشایند و تازه تولید می کند. دستگاه تصفیه هوای ایرجوی، میزان آلودگی هوا را با استفاده از چهار رنگ قرمز (آلودگی زیاد)، نارنجی (آلودگی متوسط)، زرد (آلودگی کم) و سبز (هوای پاک) نمایش می دهد. قفل کودک، پنل و ریموت کنترل به کار رفته در دستگاه های تصفیه ایرجوی، باعث می شود به راحتی از آن استفاده کنید و خیالتان از بابت محافظت از بچه ها هم راحت باشد. علاوه بر این با استفاده از حالت خودکار، سرعت فن دستگاه تصفیه متناسب با مقدار آلودگی هوا به صورت اتوماتیک تغییر می کند. دستگاه های تصفیه این برند به حالت خواب مجهز هستند و با برخورداری از سیستم تایمر به شکل خودکار خاموش می شوند.

دستگاه تصفیه هوا ایرجوی مدل AJ 3500

دستگاه تصفیه هوا ۳۰۰۰ ایرجوی مدل جاسمین jasmin

• کنت KENT

از دیگر بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در بازار می توان به برند کنت اشاره داشت. این کمپانی یکی از قدیمی ترین و پیشگامان تولید کننده سیستم های تصفیه هوا در بازار شناخته می شود. این شرکت در واقع فعالیت خود را در سال ۱۹۹۹ آغاز کرده است. می توان گفت که این گروه صنعتی همیشه سعی داشته که یکی از بهترین برند های تولیدی بخصوص در زمینه تصفیه هوا باشد. این محصولات از بهترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولات بسیار زیبا و کارآمدی را تولید و به بازار عرضه کند، که هیچ نقصی نسبت به رقیبان خود ندارد.

این امر باعث شده که یکی از بهترین دستگاه تصفیه هوا در ایران تبدیل شود. ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می توان به سیستم هپا یا به عبارتی سیستم حبس ذرات معلق و گرد و خاک آن اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی می‌تواند ذرات درشت را حبس و نابود کند که این کار را در پروسه سه مرحله ای انجام میدهد. استفاده آسان از پنل کاربری و کنترل ساده برای تنظیمات مختلف آن را به بهترین مارک تصفیه هوا در ایران تبدیل کرده است.

سخن پایانی

هوای پاک و سالم حق همه ماست. باتوجه به افزایش آلودگی هوا در سال‌های اخیر، استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا به یک ضرورت تبدیل شده است. دستگاه‌های تصفیه هوا با از بین بردن آلودگی‌ها و ذرات معلق موجود در هوا، محیطی سالم و عاری از آلودگی را برای ما فراهم می‌کنند.

در این مقاله به معرفی بهترین برند و مارک دستگاه تصفیه هوا در ایران پرداختیم. این برندها با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولاتی باکیفیت و کارآمد را تولید کرده‌اند که می‌توانند به‌خوبی نیاز شما را برآورده کنند.

در پایان توصیه می‌کنیم که در انتخاب دستگاه تصفیه هوا، حتماً به نکاتی مانند نوع فیلترها، قدرت جذب، سطح پوشش، مصرف انرژی و قیمت توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین دستگاه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع دستگاه های تصفیه هوا با بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا و همچنین اطلاع از قیمت محصولات به فروشگاه اینترنتی گوارنوش مراجعه کنید یا با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:
در صفحه های اجتماعی همراه ما باشید:
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
Inline Feedbacks
تمام نظرات را نمایش بده