خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با معتبرترین برندها از فروشگاه گوارنوش در شهر تهران

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در سال ۲۰۲۲ کدام است؟ همه ما برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، نیازمند شناخت ابتدایی از دستگاه تصفیه آب هستیم. فروشگاه گوارنوش عرضه کننده برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشد. شاید برای شما سوالی پیش آید که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب چیست؟ قطعا در کنار محصولات اورجینال بازار، برندهای تقلبی و بی کیفیت نیز وجود دارند.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برند دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا شما را با ارائه اطلاعات کافی در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب راهنمایی کنیم.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

پیش از آنکه با بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا شوید، بهتر است که ابتدا با برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا شوید. برای آشنایی با برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی بر روی لینک قبل کلیک کنید. به طور کلی دستگاه تصفیه آب خانگی در دو نوع :

  • اسمز معکوس
  • معمولی

شما عزیزان می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این دو مدل دستگاه، تفاوت دستگاه تصفیه آب بدون برق و مخزن با دستگاه برقی را مطالعه کنید.

۱- دستگاه‌های معمولی (بدون برق و بدون مخزن ذخیره)

این دستگاه ها معمولا دارای سه مرحله فیلتر می باشند ( الیافی، کربن پودری و کربن بلاک ). نوع دیگری از این دستگاه های تصفیه آب معمولی دارای فیلتر uf است که قادر هستند تا ۰.۱ میکرون آب را تصفیه نماید. لازم به ذکر است که بعضی از شرکت ها برای بهبود طعم آب به این نوع دستگاه ها تعدادی فیلتر اضافه می نمایند، این نوع دستگاه ها را به عنوان دستگاه شش مرحله و نه مرحله به بازار عرضه می نمایند.

نکات قابل توجه در مورد دستگاه های بدون مخزن :

  • این نوع تصفیه آب قادر به حذف رسوبات آب نمی باشد.
  • این نوع دستگاه ها قادر هستند گل و لای، شن، ماسه و ذرات بزرگتر از پنج میکرون را از آب حذف نمایند.
  • این نوع دستگاه ها کدورت آب، طعم و بوی نامطبوع را از بین می برد.

۲- دستگاه‌های اسمز معکوس (برقی و مخزن دار)

دستگاه های اسمز معکوس جزو بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی است که حداقل پنج و معمولا شش مرحله فیلتر دارند (الیافی، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال). در این نوع دستگاه ها به دلیل وجود ممبران و نیاز به فشار بالای آب از پمپ قوی استفاده می شود، بنابراین نیاز به برق ( آداپتور ، شیر برقی، سوئیچ فشار کم و فشار بالا) دارد. به دلیل پایین بودن دبی (کمیت) خروجی آب تصفیه شده در این نوع دستگاه ها وجود مخزن برای تنظیم فشارآب الزامی است. فیلترهای دیگری نیز وجود دارند (قلیایی، آنتی باکتریال، اینفرارد، محافظ ممبراین و غیره) که بسته به نیاز یا درخواست مشتری به این دستگاه ها می‌توان اضافه نمود.

علاوه بر این، بهترین دستگاه تصفیه آب جهت تصفیه آب باید فرآیند اسمز معکوس را انجام دهد. در طی این فرآیند آلاینده‌های بیشتری در آب طی یک فشار که با پمپ فشار بالا به آب اعمال می‌شود از بین می‌رود. این روند ۹۹ درصد املاحی که موجب سختی آب می‌شود را حذف کرده و آب با کیفیتی را به مصرف کننده تحویل می‌دهد. دستگاه های سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو از این سیستم بهره مند شده‌اند.

حال که با انواع دستگاه تصفیه آب آشنا شدیم در ادامه به بررسی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم.

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

کیفیت آب آشامیدنی در مناطق مختلف کشور متفاوت است. در برخی مناطق آب کیفیت بسیاری پایینی داشته و در برخی دیگر کیفیت آب آشامیدنی بهتر است. از مواردی که باید بدانید این است که: آب شهری حتی پس از تصفیه در تصفیه خانه های آب شهری، دارای ناخالصی و مواد مضر مانند کلر، نیترات و نیتریت می‌باشد و تا در رسیدن به مصرف این ناخالصی و آلودگی ها در آب افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل است که امروزه با افزایش آگاهی شهروندان از این موضوعات، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی و رومیزی یا آبسردکن های مختلف، بسیار طرفدار پیدا کرده است.

در اغلب اوقات، افراد به هنگام خرید خواهان خرید محصولات خارجی، با کیفیت با برند معتبر هستند. کشور تایوان یکی از معتبرترین کشورهای تولیدکننده بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در جهان است. به همین علت است که افراد خواهان خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل با قیمت مناسب هستند. اما تسلط کافی در انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه کننده آب خانگی را ندارند و نمی‌دانند که کدام کمپانی تایوانی بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید می‌کند. برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل با قیمت مناسب نیاز به راهنمای خرید دارید پس در ادامه همراه ما باشید.

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب تایوان

کشور تایوان یکی از قله‌های مهم در زمینه تولید انواع دستگاه تصفیه آب با کاربری‌های مختلف در جهان است که توانسته جایگاه خوبی را در بازار جهانی کسب کند. گوارنوش از نمایندگان معتبر فروش محصولات تایوانی در زمینه دستگاه تایوانی اصل در تهران می‌باشد. فروشگاه گوارنوش همچنین از واردکنندگان اصلی و معتبر ایرانی انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی نیز به شمار می‌آید.

دستگاه‌های تایوانی تحت لیسانس کشور آمریکا و کانادا تولید و عرضه می‌شوند که از استانداردها و گواهینامه‌های جهانی نیز برخوردارند.  بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی اصل از سه مرحله‌ای تا هشت مرحله‌ای طراحی و تولید می‌شود. دستگاه های تصفیه آب گوارنوش شامل برندهای سافت واتر، آکواجوی، ایزی ول و سی سی کا است. برای تشخیص دستگاه تایوانی اصل از نوع تقلبی در درجه اول می‌بایست به یک فروشگاه معتبر و با سابقه مراجعه و سپس به برچسب گواهینامه های بین المللی حک شده توجه کنید.

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

اگرچه بسیاری از افراد قصد خرید دستگاه تصفیه آب اصل را دارند، اما به دلیل آگاهی و اطلاعات کم در این زمینه، ممکن است حین خرید دچار اشتباهاتی شوند. به همین دلیل قصد داریم که در این بخش از مقاله چند نکته مهم در ارتباط با انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را مطرح کنیم.

مهم ترین نکته در مرحله اول، انتخاب مدل دستگاه است که مدل شامل برند و تعداد مراحل دستگاه نسبت به میزان کیفیت آب آشامیدنی منطقه مورد نظر می‌باشد. به طور مثال در جنوب کشور به علت کیفیت پایین و میزان شوری آب می‌بایست از دستگاه های اسمز معکوس ۶ الی ۸ مرحله‌ای استفاده کنید و در مناطق مرکزی کشور به دلیل کیفیت نسبتا خوب آب، می توان از دستگاه های ۳ الی ۶ مرحله ای بهره مند شد.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید تاییدیه ها، استانداردها و گواهینامه های دریافتی است که به دستگاه برحسب کیفیت تعلق گرفته است. در آخر پس از توجه به این موارد، خدمات فروش و پس از فروش محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نحوه تشخیص یک برند تصفیه آب خوب

در حال حاضر برندهای تصفیه آب متنوعی برای خرید در بازار ایران وجود دارد که انتخاب یک برند معتبر و مناسب را به کاری دشوار تبدیل کرده است. در همین راستا لازم است نحوه تشخیص یک برند تصفیه آب خوب را بشناسیم تا بتوانیم خرید موفقی داشته باشیم.

یک برند تصفیه آب خوب باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

  • فیلترها و قطعات با کیفیت و درجه یک
  • قیمت معقول و متناسب با کیفیت آن در مقایسه با برندهای رقیب
  • در دسترس بودن قطعات و همچنین مقرون به صرفه بودن هزینه های مربوط به نگهداری، تعمیر و تعویض قطعات
  • برخورداری کامل از گارانتی و خدمات پس از فروش
  • استفاده از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس

توصیه می کنیم در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی حتما این موارد را مد نظر قرار دهید و با کارشناسان مجرب در این حوزه نیز مشورت داشته باشید.

مهم ترین قطعات در دستگاه تصفیه آب:

اولین و مهم ترین مولفه در انتخاب یک تصفیه آب خوب و با کیفیت خرید از نمایندگی رسمی و اصلی محصول می‌باشد. چرا که شناخت قطعات با کیفیت و فیلتر‌ها، کاملا تخصصی است که فروشگاه‌های متفرقه اطلاعات کافی در این زمینه را ندارند. دستگاه تصفیه آب خانگی دارای چند قطعه مهم می باشد که کیفیت بالای این قطعات بسیار مهم است.این قطعات شامل:

پمپ:

پمپ تصفیه آب وظیفه تامین فشار آب پشت فیلتر ممبران را دارد. این نوع پمپ ها به دلیل فشار بالا ممکن است دچار نشتی و رسوب در داخل سیم پیچی شوند که خود باعث تولید صدای نا به هنجار می‌گردد که برای رفع ایرادات پمپ می بایست از نحوه‌ی عیب یابی و تعمیر پمپ دستگاه تصفیه آب آگاه باشید. در نهایت می بایست بدانید که استفاده از یک پمپ تایوانی با کیفیت، طول عمر بیشتری نسبت به پمپ های متفرقه خواهد داشت.

مخزن:

 

مخزن بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در چند مدل در بازار عرضه می‌شوند. یک نوع مخزن دیافراگمی وجود دارد که از دو قسمت آب و هوا تشکیل شده است که توسط لاستیک از یکدیگر جدا شده اند. لاستیک داخلی این نوع مخزن ها قابل تعویض نمی باشد، به همین دلیل پس از سوراخ شدن دیگر غیر قابل استفاده است. میزان فشار باد این مخزن ها با استفاده از پمپ هوا تنظیم می گردد تا تمام حجم آب ذخیره تخلیه شود.

نوع دیگر مخزن های q pack می باشد که این نوع مخزن ها قابلیت تعویض تیوب داخلی را دارد، اما قابلیت تنظیم فشار باد را ندارند و این خود باعث افت فشار آب تصفیه می شود. مخزن ها معمولا دو جداره یا سه جداره می باشند که معمولا لایه سوم از جنس استیل است.

هوزینگ ها و اتصالات:

به دلیل بالا بودن فشار آب احتمال ترکیدگی در قطعات تصفیه آب بسیار بالا می باشد. به همین دلیل انتخاب هوزینگ ها و اتصالات با کیفیت در کاهش این خطر بسیار اهمیت دارد.

آداپتور:

آداپتور نقش مهمی در عملکرد صحیح  بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی دارد و نامرغوب بودن آن باعث ضعف عملکرد پمپ دستگاه می شود.

فیلتر:

فیلترهای دستگاه تصفیه آب مهم ترین گزینه برای انتخاب یک  تصفیه آب خوب محسوب می‌شود. چرا که فیلترهای نامرغوب و بی کیفیت نه تنها توانایی تصفیه آب را ندارند بلکه خود برای سلامتی مضر می باشند. معمولا بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی از فیلترهای ذیل بهره می‌برند:

  • پیش فلیتر الیافی
  • فیلتر کربن فعال
  • فیلتر کربن خطی
  • فیلتر اسمز معکوس یا RO
  • فیلتر پست کربن یا سرامیکی
  • فیلتر قلیایی

پس از شناخت کافی در انتخاب قطعات و فیلترهای تصفیه آب، نوبت به موضوع بسیار مهم یعنی همان گارانتی دستگاه می‌رسد. گارانتی معتبر یکی از مهم‌ترین موضوعات در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت است.

فروشگاه تصفیه آب گوارنوش تمامی دستگاه های خود را از ۶-۳۰ ماه گارانتی می نماید. یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب دستگاه تصفیه آب داشتن خدمات پس از فروش و پشتیبانی دائمی از دستگاه ها می باشد. گوارنوش برای تمامی مشترکین طی دوره شش ماهه سرویس و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب را ارائه می نماید.

گارانتی بهترین دستگاه آب تصفیه کن خانگی

فیلترهای سه مرحله اول تصفیه آب

فیلترهای سه مرحله اول تصفیه آب در کیفیت آب آشامیدنی بسیار موثر هستند. این فیلترها آب را پیش از فیلتر ممبران پاکسازی می کنند و هر کدام وظیفه خاصی دارند که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

فیلتر مرحله اول

فیلتر مرحله اول یا پلی پروپیلن با استفاده الیاف pp ساخته می شود و کاربرد آن این است که رسوبات را در مراحل مقدماتی پاکسازی آب از آن حذف می نماید. این فیلتر زنگ لوله، شن و ماسه، لجن، جلبک، گل و لای و همه ذرات بزرگ تر از اندازه ۵ میکرون را  از آب جدا می کند. توجه داشته باشید که اگر این فیلتر در زمان مناسب و به موقع تعویض نشود، کارایی خود را از دست می دهد. همچنین از دوام و ماندگاری فیلترهای سایر مراحل نیز کاسته می شود و به این ترتیب فرآیند تصفیه آب به درستی پیش نمی رود. در نتیجه خواص آب آشامیدنی را هم تحت تاثیر قرار می دهد و از کیفیت آن می کاهد.

از جمله کاربردهای این فیلتر می توان به فیلتراسیون سیستم های تصفیه آب به روش اسمز معکوس، فیلتراسیون سیالات شیمیایی با غلظت متوسط و پایین و نیز کاربرد آن در صنایع غذایی و شیمیایی اشاره نمود.

فیلتر مرحله دوم

فیلتر کربن پودری مربوط به مرحله دوم تصفیه آب آشامیدنی می باشد و آلاینده هایی از قبیل کلر و مواد شیمیایی مضر، علف کش ها، آفت کش ها، رادون  و سایر حلال های آلی را از آب حذف می کند و به این ترتیب آب سالم تری را برای نوشیدن آماده می کند. لازم به ذکر است که  این فیلر مزه، رنگ و بوی مطلوب تری را به آب می بخشد.

فیلتر مرحله سوم

فیلتر مرحله سوم تصفیه آب نیز از کربن اکتیو شده ساخته شده است و وظیفه اصلی آن حذف کلر آب است که این کار می تواند به روش فیزیکی یا شیمیایی اتفاق بیفتد. تفاوت فیلتر کربن فعال با فیلتر مرحله دوم این است که فیلتر کربن پودری حفره های ریزی دارد که شبیه به شن های ریز است و اجازه عبور آب را می دهد. اما ساختار فیلتر مرحله سوم کاملا متراکم است و تحت حرارت و فشار بالا شکل گرفته است.

ویژگی های بهترین تصفیه آب خانگی

گوارنوش از جمله فروشگاه های معتبر در زمینه فروش بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی ایرانی و خارجی است که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. به همین دلیل محصولات اورجینال و با کیفیتی را در جهت جذب مشتریان وفادار ارائه می‌دهد. دستگاه تصفیه آب خانگی در فروشگاه گوارنوش دارای ویژگی‌های زیر میباشد:

  • غنی سازی مجدد با مواد معدنی به منظور طعم دهی بهتر آب و سلامتی بیشتر
  • قابلیت گندزدایی و ضد عفونی کردن بهتر آب
  • کاهش هدررفت آب
  • دارای تائیدیه و گواهینامه‌های جهانی
  • هزینه نگهداری کمتر به همراه گارانتی معتبر
  • ظرفیت ذخیره سازی و تصفیه بهتر
  • سنجش کیفیت آب در لحظه به دلیل وجود سنسورهای هوشمند

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

مارک های بسیاری از دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار موجود است که باعث می شود در هنگام خرید این محصول، بین برند های مختلف دچار تردید شوید. در همین راستا در ادامه بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما معرفی کرده ایم تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب بتوانید مناسب ترین سیستم را انتخاب کنید. برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سایت گوارنوش بهترین انتخاب است.

برند تصفیه آب سی سی کا

یکی دیگر از بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی برند تصفیه آب سی سی کا است که مارکی بسیار معتبر و پر فروش می باشد که شرکت سازنده آن تایوانی است و در اروپا و آمریکا بسیار طرفدار دارد. مدل های مختلف این برند نظیر CCK RO8_ORP و بسیاری دیگر از مدل های آن بر اساس تکنولوژی اسمز معکوس کار می‌کنند. لازم به ذکر است که دستگاه های تصفیه این برند زیر سینکی است و مجهز به مخزن و پمپ قوی و با کیفیت بالا است. همچنین قیمت این برند در مقایسه با برند مینروا مناسب تر و پایین تر است.

 برند تصفیه آب سافت واتر

برند تصفیه آب سافت واتر یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی است که بر اساس تکنولوژی اسمز معکوس کار می کند. این برند برای منازل قابل استفاده است و مدل ۸ مرحله ای آن هم سافت واتر اکسیژن ساز است. توجه داشته باشید که این برند اصل و تقلبی دارد و در هنگام خرید آن باید به مشخصات فنی سیستم به خوبی توجه داشته باشید. برای این که خریدی مطمئن داشته باشید کافی است به گوارنوش مراجعه کنید.

 برند تصفیه آب آکوا کلر

از دیگر نمونه های بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی می توان به  برند تصفیه آب آکوا کلر اشاره نمود که این برند هم بسیار پر فروش است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه و مراحل مختلف آن هم انتخاب بسیار مناسبی است. اما نقطه ضعف این برند این است که قیمت آن در بازار ایران ثابت نیست و خدمات پس از فروش آن هم به طور کامل و درست صورت نمی پذیرد. اما برای برخورداری از بهترین خدمات این دستگاه می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه گوارنوش در ارتباط باشید.

بررسی و مقایسه برندهای معتبر

برند تصفیه آب فیلمتک

برند تصفیه آب فیلمتک نیز آخرین برندی است که قصد داریم در این مطلب معرفی کنیم. این برند با استفاده از فناوری اسمز معکوس ناخالصی ها و آلودگی های موجود در آب را تا حد قابل توجهی حذف می کند و آن را به حداقل می رساند. در نتیجه این آب برای نوشیدن بسیار مناسب است. ضمنا این دستگاه تاییدیه های مختلف از قبیل استاندارد Water Quality و NSF را هم به دست آورده است. لازم به ذکر است که قطعات مورد استفاده در محصولات این برند حداقل فضای ممکن را در زیر سینک اشغال می کند. بنا بر آنچه گفته شد با در نظر گرفتن تمامی توضیحات ارائه شده در خصوص این برندها، می‌توانید مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

جهت کسب برای مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تصفیه آب با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

در صفحه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
2 نظرات
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
تمام نظرات را نمایش بده

بله چرا که نه، داخل مقاله نحوه تشخیص دستگاه تقلبی از اصل تمام مواردی که یک دستگاه اصل دارد رو عنوان کردیم.

سلام واقعا الان میشه دستگاه اصل خرید؟؟؟؟