تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول

آموزش “کامل” نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول

از آنجایی که برند تایوانی ایزی ول Easywell از جمله معروف‌ترین دستگاه تصفیه آب در بازار ایران و جهان است قصد داریم نحوه تعویض فیلتر دستگاه ایزی ول را به شما عزیزان آموزش دهیم. این روزها با کاهش کیفیت آب مصرفی، نیاز افراد به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیز بیشتر شده است. علاوه بر این در مقالات مختلف گوارنوش خدمت تان مطالبی را عرض کردیم، دانستید که سرویس مرتب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه نقش مهمی در حفظ کیفیت آب آشامیدنی دارد. در این مطلب ابتدا به معرفی این برند معتبر و سپس به صورت کامل نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب ایزی ول پرداخته ایم.

بررسی اجمالی برند ایزی ول

ایزی ول Easywell یکی از برندهای تایوانی دستگاه تصفیه آب است که با وجود نمایندگی با اصالت در ایران، نمونه های تقلبی و فیک آن در بازار وجود دارد. ما در مطلب نحوه تشخیص دستگاه تصفیه آب اصلی از تقلبی تمام نکات را شرح داده ایم. خواندن این مطلب می تواند شما را در خرید دستگاه تصفیه آب اصل و اورجینال راهنمایی کند. با خرید دستگاه تصفیه آب ایزی ول، دستگاهی:

  • با کیفیت
  • دارای پمپ قدرتمند و دوام عالی
  • سروصدای کم
  • فیلترهای باکیفیت و اورجینال
  •  مخزن فلزی درجه یک و کاملا بهداشتی

 را از آن خود خواهید کرد و همین امر موجب شده است که شاهد این دستگاه در اغلب خانه ها و ادارات باشیم.

لوله کشی و ظاهر تصفیه آب ایزی ول بدون نقص است و برای تمامی فیلترها و قطعات از مدل های استاندارد استفاده شده است تا حین تعویض فیلتر با مشکل تامین قطعات مواجه نشوید. با این وجود، هرگز نباید این ادعا را پذیرفت که با خرید یک دستگاه با کیفیت، تعویض فیلتر آن را به صورت دوره ای فراموش کنید.

اهمیت تعویض فیلتر تصفیه آب ایزی ول

آب تصفیه شهری حاوی املاح و ترکیباتی است که در برخی از مناطق ممکن است موجب بروز بسیاری بیماری‌ها شود. دلیل این امر نیز عبور این ترکیبات از داخل فیلتراسیون شهری است. به همین منظور با خرید یک دستگاه تصفیه آب باکیفیت چون ایزی ول میتوانید تجربه داشتن آبی سالم، گوارا و تصفیه شده را داشته باشید.

تصفیه اصولی آب شهری بسیار حائز اهمیت است و این موضوع کاملا منطقی می‌باشد که پس از مدتی استفاده، نسبت به تعویض فیلتر تصفیه ایزی ول اقدام کرد. با تعویض به موقع فیلترها از ورود آلاینده های مضر به آب تصفیه شده جلوگیری می‌شود که در نهایت کیفیت آب مصرفی و سلامت شما تضمین می‌کند.

 با تعویض فیلتر تصفیه ایزی ول در مدت زمان معین، بو و طعم آب دچار مشکل نخواهد شد و دستگاه شما با همان کیفیت اولیه به کار خود ادامه خواهد داد. حال با این وجود، آیا میتوانید خودتان دست به کار شوید و فیلتر تصفیه ایزی ول را تعویض کنید؟ نگران نباشید زیرا ما در ادامه به این موضوع پرداخته ایم.

چگونگی تعویض فیلتر تصفیه آب ایزی ول

سرویس دوره ای برای هر دستگاهی که به صورت مداوم کار میکند، واجب است. حتما میدانید که کیفیت آب دستگاه تصفیه وابسته به تعویض به موقع فیلترهای مختلف دستگاه از جمله پلی پروپلین، فیلتر کربنی، ممبران و فیلترهای موادمعدنی می باشد. در حقیقت، اولین کاری که یک سرویسکار مجرب و ماهر برای دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس شما انجام میدهد، تعویض فیلتر تصفیه ایزی ول است. از آنجایی که این امر بسیار حائز اهمیت است ما نیز مفصلا بدان پرداخته ایم.

کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • در وهله اول، لازم است شیر ورودی آب را ببندید تا از ورود آب به دستگاه تصفیه پیشگیری شود. سپس شیر مخزن را که روی مخزن تعبیه شده است و آبی رنگ است را نیز ببندید.
  • شیر برداشت آب دستگاه تصفیه که روی سینک قرار گرفته است را باز کنید تا آب موجود در تصفیه ایزی ول به خوبی تخلیه شود.
  • هوزینگ های تصفیه آب را با کمک آچار مخصوص به آرامی باز کنید و کارتریج یا فیلترهای قدیمی را خارج کنید و سپس جای آنه را با فیلترهای تازه خریداری شده تعویض کنید.
  • درنهایت، هوزینگ را به جای خود برگردانده و با کمک آچار سفت کنید. سپس شیر ورودی آب را باز کرده و بر اساس توصیه کارشناسان ما، دو مخزن اولیه آب را استفاده نکنید و خالی کنید. پس از آن میتوانید به استفاده از آب تصفیه شده با کیفیت بپردازید.

خرید فیلتر تصفیه ایزی ول

برند ایزی ول سابقه ای ۳۰ ساله دارد و نمایندگی های رسمی متعددی نیز در ایران داراست. تصفیه آب ایزی ول با سیستم اسمزمعکوس دارای ۶ مرحله تصفیه است. با تعویض دوره ای و به موقع فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول، کیفیت آب مصرفی و درستی عملکرد دستگاه را حفظ کنید. فروشگاه تصفیه آب گوارنوش یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب است که شما میتوانید با مراجعه به دسته بندی فیلترهای تصفیه آب فروشگاه، نسبت به خرید اینترنتی اقدام و یا در صورت وجود هرگونه ابهامی جهت مشاوره به صورت آنلاین یا تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که نیاز باشد، همچنین در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب ایزی ول را دارید، می‌توانید نمونه های زیر را بررسی و مقایسه کنید:

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
تمام نظرات را نمایش بده

سلام یعنی خودمون میتونیم عوض کنیم؟