قیمت، نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

قیمت و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

کشور تایوان مهد تولید بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در کل دنیا است و برندهای معتبر موجود، مختص این کشور می باشد. به همین دلیل اغلب افراد مایل به خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی هستند. در همین راستا افرادی که قصد دارند تصفیه آب تهیه کنند، اطلاعات کافی در زمینه خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی ندارند و نمی دانند که چه نوع محصولی نیازشان را برطرف کرده و کدام برند بهترین دستگاه تصفیه آب را تولید می کند. خرید این محصولات تصفیه آب کار چندان ساده ای نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. دانستن این عوامل و نکات مهم در خرید و انتخاب محصول با کیفیت با برند معتبر بسیار موثر خواهد بود. شناخت این عوامل و فاکتورها، مستلزم آگاهی از نکات مهم و راهنمای خرید این محصولات می باشد.

راهنما و نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

تمامی افراد حین خرید، مایل به خرید دستگاه تصفیه آب اصل می باشند اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه، هنگام خرید دچار اشتباهاتی می شوند. به همین خاطر قصد داریم در این مطلب نکات مهم در انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را بیان کنیم. از مهم ترین نکات در خرید آب تصفیه کن که می بایست به آن توجه کنید، مدل دستگاه است. مدل دستگاه شامل و نام برند و تعداد مراحل تصفیه آب که هرکدام مختص یک فیلتر است، می باشد. بدین منظور که اگر دستگاهی ۳ مرحله ای باشد، شامل سه عدد فیلتر است که توسط آن ها آب را تصفیه می کند یا دستگاه ۸ مرحله ای شامل ۸ فیلتر است که توسط آن ها آب را تصفیه می کند.

تعداد مراحل تصفیه، ارتباط مستقیم با کیفیت آب مصرفی محل سکونت دارد و برای انتخاب تعداد مراحل می بایست کیفیت آب منطقه مورد نظر را در نظر بگیرید. به عنوان مثال کیفیت آب در استان های جنوبی کشور بسیار پایین است چرا که میزان نمک و آلودگی آب بالا می باشد، به همین دلیل می بایست از دستگاه های تصفیه آب با تعداد مراحل بالا استفاده کرد. در مناطق مرکزی که کیفیت آب، نسبتا بهتر است می توان از دستگاه های تصفیه آب با تعداد مراحل کم تر استفاده کرد.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید تاییدیه ها و گواهینامه های دریافتی بین اللملی است که نشان کیفیت و اعتبار هر دستگاه و برند می باشد. تمامی برندهای دستگاه های تایوانی کیفیت بالایی دارند و با توجه به مصارف مختلف در مدل های متنوع تولید شده اند. همچنین از موارد دیگری که باید به آن توجه کنید طریقه نصب دستگاه، قابلیت نصب به یخچال ساید، نحوه ی برداشت از شیر خروجی و گنجایش و نوع مخزن می باشد. در کنار این نکات و موارد، شرایط و خدمات پس از فروش نیز از اهمیت ویژه ای نیز برخودار هستند. می بایست دستگاه تصفیه آب را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی آن خیالتان راحت باشد. در ادامه به معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته ایم.

معرفی انواع تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارند. کارایی و هدف این دستگاه ها یکسان بوده که همان تصفیه آب یا تولید آب شیرین مناسب برای نوشیدن می باشد. حال می خواهیم انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی را نام ببریم و توضیح مختصری در مورد هر کدام بدهیم تا به هنگام خرید با انواع آن آشنا باشید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی:

  • دستگاه تصفیه آب رومیزی
  • دستگاه تصفیه آب با قابلیت نصب روی شیرظرفشویی
  • دستگاه تصفیه آب زیرسینکی
  • دستگاه تصفیه آب مخصوص پارچ
  • دستگاه تصفیه آب قابل حمل

حال مختصر به شرح و توصیف این مدل ها می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب رومیزی

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی دارای انواع مختلف و متنوعی است. در برخی از مدل های رومیزی از بهترین روش تصفیه آب که اسمز معکوس می باشد، استفاده شده در برخی هم از روش فیلتراسیون بکار گرفته شده است.

دستگاه تصفیه آب با قابلیت نصب روی شیرظرفشویی

همانطور که از اسم این دستگاه پیداست، بر روی شیرظرفشویی نصب می گردد. این محصول دستگاهی کوچک و ساده است که آب را تصفیه می کند. دستگاه تصفیه آب سرشیر به راحتی نصب می گردد و امکان جا به جایی آن نیز وجود دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی

متداولترین نوع دستگاه های تصفیه آب خانگی نوع زیرسینکی آن می باشد. شاید برای شما این سوال مطرح باشد که دستگاه تصفیه آب چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ این دستگاه ها در ابعاد مناسبی تولید می شوند و در زیر سینک ظرفشویی نصب می گردد. دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی دارای فیلترهای مجزا هستند که در چندین و چند مرحله آب را تصفیه می کنند. دستگاه تصفیه آب خانگی اصولا از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب بهره می گیرند. روش فیلتراسیون برای حذف ذرات با قطر بزرگ تر می باشد به همین دلیل است که این تکنولوژی بر روی دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی یا رومیزی پیاده می شود. در این روش توسط فیلتر ممبران ریزترین ذرات از آب حذف می شود و آبی پاک و خالص تولید می گردد.

دستگاه تصفیه آب قابل حمل

دستگاه های تصفیه قابل حمل از ساده ترین و کوچک ترین دستگاه های صتفیه به حساب می آیند این دستگاه های برای زمان های که مسافرت هستید یا از منزل خارج می شوید و امکان دسترسی به آب تصفیه شده ندارید و می بایست از آب موجود در طبیعت استفاده کنید، مناسب است. آب های طبیعی همانند آب لوله کشی شهری دارای آلودگی و ناخالصی می باشند که استفاده از آن ها می تواند برای سلامتی انسان مضر باشد.

دستگاه تصفیه آب مخصوص پارچ

نام دیگر این محصول پارچ تصفیه آب می باشد که یکی از ارزان ترین دستگاه های تصفیه آب در حال حاضر به شمار می آید و دارای ابعاد مختلفی همچون ۳، ۵ و ۶ لیتر است. فیلتر این دستگاه ها پس از تولید ۳۵۰ لیتر آب یا پس از گذشت ۴ ماه باید تعویض گردد. پارچ تصفیه آب تنها برای تصفیه آب لوله کشی شهری مناسب است و نمی توانید آب چاه یا آب زیرزمینی رو تصفیه کند.

حال که با انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی آشنا شدید ممکن است به دنبال پاسخ سوالاتی نظیر:

 چه دستگاه تصفیه آبی بخریم ؟ دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ باشید و در صدد این هستید که بدانید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی کدام است. در ادامه به شرح نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته ایم تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی کامل، بهترین انتخاب را داشته باشید.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم

همانطور که در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی گفته شد در هنگام خرید باید به عواملی نظیر: مدل، برند، تعدا مراحل تصفیه، گواهینامه و تاییدیه ها، نحوه نصب، ظرفیت مخزن، نحوه برداشت و از همه مهم تر گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

کشور تایوان از تولیدکنندگان اصلی دستگاه های تصفیه آب در دنیاست که انواع و مدل های مختلفی را به بازار جهانی عرضه کرده است. فروشگاه گوارنوش از معدود فروشگاه هایی است که در کشور ایران، دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل را عرضه می کند. اغلب دستگاه های تایوانی تحت لیسانس کشور آمریکا تولید و عرضه می گردد. برندهای سی سی کی یا سی سی کا C.C.K، ایزی ول easywell، فلاکستک یا فلوکس تک fluxtek، سافت واتر softwater، آکوا و …. از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می باشند. برای اطلاع و آشنایی بیشتر با بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به ادامه مطلب رجوع کنید.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی نسبت به نمونه های ایرانی و مونتاژ شده بالاتر می باشد و قیمت آن ها با توجه به مدل، برند کمپانی تولید کننده، کارایی و قابلیت ها، گارانتی و خدمات پس از فروش آن متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی می توانید به فروشگاه اینترنتی گارنوش مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

در صفحه های اجتماعی همراه ما باشید:

 

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
Inline Feedbacks
تمام نظرات را نمایش بده