دستگاه تصفیه هوا از کجا بخرم؟

عوامل مختلفی مثل ترافیک، استفاده روزافزون از سوخت های فسیلی، آلودگی ناشی از کارخانه ها، دود اگزوز خودروهای فرسوده و گرد و غبار هوا، باعث شده است که آلودگی های شهرها به حدی افزایش پیدا کند که در برخی از روزهای بسیار آلوده، دانشگاه ها، مدارس و ادارات تعطیل شوند. رفع آلودگی هوا و ارائه راهکار برای برطرف کردن آن، خارج از کنترل ماست. اما می توانیم با خرید دستگاه تصفیه هوا، هوایی پاک را برای تنفس در محیط زندگی و کارمان فراهم کنیم. برای مقابله با آلودگی هوا و در امان ماندن از مشکلات تنفسی به ویژه برای گروه های خاص یعنی سالمندان و کودکان، لازم است که بهترین دستگاه تصفیه هوا را تهیه کنیم. بسیار مهم است که به این سوال که دستگاه تصفیه هوا از کجا بخرم ، پاسخ درستی داده شود.

چرا که به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، خطر هوای مانده در منزل برای سلامتی انسان، به مراتب جدی تر و بیشتر است. بنابراین امروزه نیاز به خرید فیلتر دستگاه تصفیه هوا بیش از پیش احساس می شود. هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را رقم بزنید. از جمله موارد مهم  در مورد دستگاه‌های تصفیه هوا، برخورداری از تجهیزات مرغوب، امکان جابه جایی دستگاه و نیز میزان صدای آن است. با در نظر گرفتن این موارد می توانید از عملکرد بی نظیر دستگاه خودتان بهره ببرید و هوایی سالم، تازه و فاقد آلودگی و مواد مضر را تنفس کنید. اگر شما هم قصد خرید دستگاه تصفیه هوا را دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را بخوانید.

دستگاه تصفیه هوا از کجا بخرم؟ بورس دستگاه تصفیه هوا در تهران کجاست؟

برخلاف دیگر لوازم برقی و خانگی که در تهران دارای بورس هستند و مکان مشخصی برای فروش تک و عمده دارند؛ دستگاه تصفیه هوا این گونه نیست. به همین خاطر بهتر است با بهترین برند و مارک دستگاه تصفیه هوا سال ۲۰۲۳ آشنا شوید و نکات و راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا را مطالعه و تا حدودی با موارد مهم در این زمینه آشنا شوید. سپس پس از کسب اطلاعات مهم در این زمینه از فروشگاه برند مورد نظر، نمایندگی های رسمی یا از فروشگاه های اینترنتی معتبر در این زمینه خرید کنید. فروشگاه گوارنوش دارای نمایندگی رسمی دو برند معتبر Havaen Land و Airjoye می باشد که شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با این برندها و محصولات آن ها به قسمت فروشگاه و دسته بندی دستگاه تصفیه هوا مراجعه کنید یا وارد لینک ای زیر شوید:

راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا

از جمله مهم ترین اقدامات جهت خرید دستگاه تصفیه هوا آشنایی با راهنمای خرید و مهم ترین نکات در این راستا می باشد که در لینک زیر به صورت مفصل در مورد آن صحبت شده است:

آشنایی با بهترین دستگاه های تصفیه هوا سال ۲۰۲۳

ابتدای این مقاله با عنوان دستگاه تصفیه هوا از کجا بخرم ؟ می بایست با چند نمونه از بهترین دستگاه تصفیه هوا برای منزل و امکان عمومی موجود در بازار آشنا شوید؛ از آن جایی که دستگاه تصفیه هوا به صورت مستقیم بر سلامتی انسان اثر می گذارد، لازم است که قبل از خرید این دستگاه با انواع برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آشنا شوید و با در نظر گرفتن تمامی جوانب اقدام به خرید کنید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا از هر برندی باید فاکتورهای مختلفی مانند اخذ گواهینامه های بین المللی، تاییدیه وزارت بهداشت و دارو و تعداد و قدرت فیلترهای دستگاه برای جذب انواع آلودگی ها را مد نظر قرار دهید. در این بخش سعی کرده ایم تا امکان آشنایی با بهترین دستگاه های تصفیه هوا سال ۲۰۲۳ را از طریق معرفی برندهای مختلف فراهم کنیم تا با انتخاب بهترین برند، خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

مشاوره رایگان پیش از خرید:

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع دستگاه تصفیه آب، هوا و انواع آبسردکن و اطلاع از قیمت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.


دستگاه های تصفیه هوای برند ال جی

یکی از برند های تولید کننده دستگاه تصفیه هوا که جایگاه ویژه ای را در میان مشتریان به دست آورده است، برند ال جی می باشد. اولین دستگاه های تصفیه این برند در سال ۱۹۶۸ در بازار عرضه شد. این برند خوشنام و معتبر، دستگاه های تصفیه هوای با کیفیتی را تولید می کند که از قابلیت های منحصر به فرد زیادی برخوردار هستند. اما یکی از ویژگی های خاص دستگاه های تصفیه هوای برند ال جی که توجه کاربران ایرانی را بیش از پیش به خود جلب نموده است، فیلترهای نانو استفاده شده در این دستگاه است. جهت گیری چرخشی، فیلترهای قوی با امکان جذب آلودگی بالا، نمایشگر هوشمند، سیستم محافظت کودکان و نیز تنوع مدل دستگاه های تصفیه برند ال جی، باعث شده است این برند، یکی از گزینه های پرفروش مورد استفاده در ادارات و منازل باشد.

دستگاه های تصفیه هوای برند سامسونگ

سامسونگ نیز، از برندهای نام آشنا در حوزه تولید دستگاه تصفیه است که دستگاه های آن از امکانات ویژه ای برخوردار هستند. یکی از نقاط قوتی که باعث شده است دستگاه های تصفیه هوای برند سامسونگ با استقبال زیادی از جانب مشتریان مواجه شود این است که دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ مجهز به سیستم فیلتر سه تا پنج مرحله‌ ای مجهز هستند و تقریبا تمام ذرات معلق و مضر موجود در هوای محیط را به خود جذب می کنند. علاوه بر این، دستگاه های تصفیه سامسونگ، با استفاده از حسگر گرد و غبار، کیفیت هوای محیط را به صورت لحظه ای اندازه گیری کرده و نمایش می دهند. صدای کم دستگاه های تصفیه هوای برند سامسونگ، محیطی آرام را جهت استراحت شما به ارمغان می آورد. برند سامسونگ دو وضعیت مخصوص به نام های حالت خودکار و حالت خواب را در دستگاه های خود تعبیه کرده است که باعث می شود توان دستگاه متناسب با آلودگی هوا تنظیم شود و شرایط بهتری برای داشتن خواب راحت فراهم شود. بعضی از مدل های دستگاه های تصفیه هوای برند سامسونگ به اینترنت هم وصل می شوند و به شما این امکان را می دهند که دستگاه را بیرون از خانه با استفاده از اپلیکیشن تلفن هوشمند خودتان کنترل نمایید.

دستگاه های تصفیه هوای برند ایزی ول

برند ایزی ول نیز یکی از کمپانی های معتبر تولید کننده دستگاه های تصفیه هوا است که در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد و در سال ۱۹۹۰ رسما شروع به فعالیت تخصصی در این زمینه نمود. بخش عمده ای از شهرت دستگاه های تصفیه هوای برند ایزی ول به علت قابل حمل بودن و وزن کم آن ها می باشد. فیلترهای به کار رفته در دستگاه های تصفیه این برند گیاهی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که برند ایزی ول تاییدیه های بین المللی متعددی را دریافت کرده است و محصولاتی با کیفیت عالی تولید نموده و روانه بازار می کند.

دستگاه های تصفیه هوای برند ایرجوی

برند ایرجوی یکی از کمپانی های قدرتمند و مطرح تولید کننده دستگاه های تصفیه است که امکان از بین بردن ذرات مضر بسیار کوچک تا سایز ۰.۱ میکرون را فراهم کره است. حذف انواع آلاینده های مختلف مانند باکتری ها و ویروس، بوی نامطبوع غذا، سیگار و غیره، گرد و غبار، موی حیوانات خانگی، ذرات حساسیت زا و کرک مبل و فرش با خرید دستگاه های تصفیه هوای برند ایرجوی امکان پذیر است. علاوه بر این دستگاه های تصفیه ایرجوی، آمونیاک و بنزن را تصفیه نموده و به سیستم یونایزر هم مجهز شده است. از جمله مزایای مهم این دستگاه این است که صدای بسیار کمی تولید می کند، نمایشگر لمسی برای کنترل وضعیت فعلی دارد و گازهای سمی متصاعد شده از صنایع چوبی را هم فیلتر می نماید.

دستگاه های تصفیه هوای برند مدیا

این دستگاه یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای تصفیه هوای منازل و ادارات و انواع محیط های سربسته است که اگرچه نسبت به رقبای خود کمتر شناخته شده است، اما با انجام سه مرحله فیلتراسیون هوایی پاک را مهمان خانه های شما می کند و تمامی ویژگی های یک دستگاه تصفیه مرغوب را دارد. مزیت خرید دستگاه های تصفیه هوای برند مدیا در این است که بوی نامطبوع، ذرات حساسیت زا، گرد و غبارمحیط و دود را از هوا حذف می کند و به نشانگر تعویض فیلتر هم مجهز است. حالت تنظیم شب، قابلیت تنظیم سرعت فن در چهار حالت کم، متوسط، زیاد و توربو، امکان تنظیم تایمر برای تصفیه هوا در چهار حالت مختلف و برخورداری از سیستم یونساز از مهمترین نقاط قوت دستگاه های تصفیه این برند است.

دستگاه های تصفیه هوای برند جنرال

یکی دیگر برندهای مطرح تولید کننده دستگاه های تصفیه هوا، برند جنرال است که با داشتن قابلیت های منحصر به فرد فراوان، محبوبیت زیادی را کسب نموده است و بخش قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. ایجاد هوای مطلوب و عاری از هر گونه میکروب و باکتری، جنس بدنه مقاوم، برخورداری از تکنولوژی پیشرفته و مصرف انرژی بهینه، دستگاه های تصفیه هوای برند جنرال را به یک گزینه عالی برای پاکیزه نمودن هوا طی مدت زمانی کوتاه تبدیل کرده است. دستگاه های تصفیه هوای این برند وضعیت هوا را به صورت الکترونیکی نمایش می دهند و با استفاده از سنسورهای ویژه خود، دمای محیط را به شما نشان می دهند. لازم به ذکر است که دستگاه های تصفیه هوای برند جنرال امکان نمایش الکترونیکی تعویض فیلتر را فراهم می کنند و طراحی خاص آن ها قابلیت جابه جایی این دستگاه ها را نیز فراهم کرده است.

در صفحه های اجتماعی همراه ما باشید:

دستگاه های تصفیه هوای برند کنت

کمپانی کنت، جزو برندهای قدیمی است که از سال ۱۹۹۹ کار خود را در حوزه تصفیه هوا شروع کرده است. امروزه این برند از تکنولوژی های مدرن برخوردار شده است. به طوری که دستگاه های تصفیه هوای برند کنت، بسیار کارآمد هستند و در رقابت با برندهای برتر تولید کننده این دستگاه ها هستند. از جمله مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ها، این است که با استفاده از سیستم هپا، انواع گرد و خاک و ذرات معلق را حذف می کنند. ضمنا استفاده و کنترل دستگاه های تصفیه هوای برند کنت بسیار راحت است. با خرید این دستگاه هوا محیط سر بسته مورد نظر شما با استفاده از تجهیزات با کیفیت طی سه مرحله توسط فیلترهای سدیمنت، کربن فعال و هپا تصفیه می شود و هوایی مطبوع و خوشایند در اختیار خواهید داشت.

خرید دستگاه تصفیه هوا 

با توجه به آنچه خواندید، امروزه خرید دستگاه تصفیه به یک ضرورت تبدیل شده است. چرا که با گسترش صنایع و آلودگی روزافزون هوای کلان شهرها، نیاز به تنفس هوای پاک و عاری از هر گونه ذرات مضر بیش از پیش احساس می شود. برای داشتن تجربه ای موفق از خرید دستگاه تصفیه هوا پیشنهاد می کنیم به اصولی که برای دستگاه تصفیه خوب ذکر کردیم و توضیحاتی که در خصوص هر یک از برندهای تولید کننده این دستگاه ارائه کردیم توجه داشته باشید و سپس دستگاه تصفیه مناسب محیط خودتان را خریداری نمایید. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع دستگاه تصفیه هوا، به فروشگاه اینترنتی گوارنوش مراجعه فرمایید.

4 1 رای دهید
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
Inline Feedbacks
تمام نظرات را نمایش بده