آموزش تبدیل دستگاه تصفیه آب 3 مرحله به 6 مرحله ای اسمز معکوس

بهترین روش تبدیل دستگاه تصفیه آب ۳ مرحله به ۶ مرحله ای اسمز معکوس

تبدیل دستگاه تصفیه آب ۳ مرحله به ۶ مرحله ای اسمز معکوس ممکن است؟ این سوالی است که اغلب افرادی که قصد دارند دستگاه ۳ مرحله خود را با ۶ مرحله عوض کنند برایشان پیش می‌آید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: بله! شما می‌توانید دستگاه ۳ مرحله خود را به شش مرحله تبدیل کنید بدون آنکه درگیر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی جدید شوید. در ادامه با چگونگی تبدیل دستگاه دستگاه سه مرحله به شش مرحله آشنا خواهید شد. تنها کافی است تمام مراحل را به درستی انجام دهید.

گاهی اوقات افراد دستگاه تصفیه آب ۳ مرحله ای را خریداری می کنند و پس از مدتی متوجه می شوند که این دستگاه نیازشان در رابطه با تصفیه آب کامل و عالی را برطرف نمیکند. در چنین مواقعی ناامید به نظر می رسند و این تصور برایشان پیش می آید که بازاریابان کلاه سرشان گذاشته اند و بهتر بود دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای را خریداری کنند!

چگونگی تبدیل دستگاه تصفیه آب ۳ مرحله به ۶ مرحله ای اسمز معکوس RO

برای داشتن دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای اسمز معکوس یا همان دستگاه تصفیه اسمز معکوس شما به یکسری پیش نیازها لازم دارید که در ادامه از آن ها نام بردیم. فیلترهای یک دستگاه تصفیه آب تا حد زیادی وابسته به کیفیت آب شهری منطقه مورد نظر است. به طور صریح باید گفت که هر چه آب منطقه ای که زندگی می کنید بی کیفیت تر و از ناخالصی بیشتری برخوردار باشد مسلما به تعداد فیلتر تصفیه آب بیشتری نیاز دارد که هر کدام جایگاه خاص خود را در دستگاه تصفیه آب دارند. فیلترهای تصفیه آب که در مراحل ۱ تا ۶ قرار می‌گیرند که هر کدام عملکردی متفاوت خواهند داشت و آب با گذر از این مراحل تصفیه و خالص می‌گردد.

در دستگاه تصفیه آب، آب پس از گذشتن از مراحل پیش تصفیه (مراحل ۱ تا ۳) می‌بایست وارد شیربرقی، پمپ و سپس هوزینگ ممبران شود. فیلتر ممبران یکی از مهمترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب است که خروجی آب تصفیه شده با سنسور فشار بالا وارد آن شده و سپس به مخزن می‌رود و در نهایت آب به فیلتر پست کربن، مینرال و شیر برداشت خواهد رفت. شما باید سوئیچ فشار پایین را به ورودی هوزینگ مرحله اول متصل کنید.

» آموزش نحوه تنظیم سوئیچ قطع کن فشار بالا HP و چگونگی عملکرد آن

مراحلی که خدمت تان شرح دادیم در صورتی عملی خواهد شد که علاوه بر قرارگیری قطعات، سیم کشی دستگاه به درستی انجام شود.

توصیه های لازم برای تبدیل دستگاه تصفیه آب ۳ مرحله به ۶ مرحله RO

  • با وجود اینکه شما میتوانید دستگاه تصفیه ۳ مرحله ای خود را به ۶ مرحله تبدیل کنید، اما این نکته را به خاطر بسپارید که هزینه تبدیل مراحل به دستگاه تقریبا با خرید یک دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله یکسان است.
  • برای افزایش مراحل دستگاه تصفیه آب حتما پمپ، ترانس، سنسور، فیلتر ممبران را تهیه کنید.
  • دستگاه اسمز معکوس نیاز به مخزن دارد، پس خرید مخزن ذخیره را نیز فراموش نکنید.

» خرید فیلتر ممبران فیلمتک

» خرید مخزن ذخیره

پیش نیازهای تبدیل دستگاه تصفیه آب ۳ مرحله ۶ مرحله

حال برخی از افراد دستگاه های تصفیه آب ۳ مرحله ای را خریداری می کنند و پس از آن ناراضی می شوند. توصیه اکثریت کارشناسان این است که یک دستگاه تصفیه باید ۶ مرحله را برای بهبود کیفیت آب سپری کند. برای تبدیل این دستگاه تصفیه شما به موارد زیر نیاز دارید:

  • مخزن
  • پمپ تقویت کننده فشار
  • سوئیچ فشار بالا و فشار پایین
  • شیر برقی
  • آداپتور
  • شاسی
  • فیلتر ممبران، پست کربن و مینرال
  • شلنگ تصفیه آب
  • شیر میکس
  • اتصالات و اقلام مورد نیاز

سخن پایانی

ما در این قسمت از مطالب گوارنوش، اطلاعات مفیدی را در رابطه با تبدیل دستگاه تصفیه آب ۳ مرحله به دستگاه تصفیه ۶ مرحله ای خدمت تان شرح دادیم. توصیه کارشناسان گوارنوش به شما این است که از انجام این کار تا حد زیادی منصرف شوید و یک دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله را خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره، خرید دستگاه تصفیه آب و قطعات مرتبط با آن را داشتید می توانید با شماره تماس های مجموعه گوارنوش تماس حاصل کرده و از راهنمایی و خرید اینترنی عالی بهره مند شوید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
2 نظرات
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
تمام نظرات را نمایش بده

سلام با این تفسیر اصلا چرا باید آموزش ببینیم وقتی هزینه اش به اندازه یه دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس هست؟